Privé administratie ordenen en bijhouden: 10 tips voor thuis

Privé administratie ordenen en bijhouden: tips voor je persoonlijke boekhouding en financiële administratie thuis organiseren en opruimen

Ik word er oprecht blij van als zaken georganiseerd en gestructureerd zijn. Zelfs als het gaat om mijn persoonlijke boekhouding en financiële thuis administratie organiseren en bijhouden. Ik heb dat graag netjes en op orde en helemaal bijgewerkt. Dan weet ik zeker dat alles goed gaat, en dat geeft rust. In deze blog deel ik hoe ik dit aanpak, zodat jij aan de slag kunt gaan met jouw privé administratie opruimen, ordenen, bewaren en bijhouden.

Lees verder

Elke week planmatig werken in 6 stappen (+ tips)

Door planmatig werken weet je precies wat je wilt doen op welk moment. Ik deel mijn planmatig werken tips en neem je mee in hoe ik mijn week voorbereid.

Door planmatig werken zorg je ervoor dat je precies weet wat je wilt doen op welk moment. En dat is de eerste stap naar het daadwerkelijk uitvoeren ervan! Ik deel mijn planmatig werken tips en neem je mee in hoe ik mijn week voorbereid, zodat ik altijd weet wat ik wanneer wil gaan doen.

Lees verder