time management workshop op locatie

Planning Workshop Breda

vrijdag 6 oktober 2023

In 1 dag van losse eindjes, honderd ideeën in je hoofd en rondslingerende post its een overzichtelijke en heldere planning maken, zodat je weet wat prioriteit heeft en wanneer je welke taken gaat doen

Heb jij op je werk een gebrek aan overzicht in alles wat je moet doen? Merk je net iets té vaak op dat je je laat leiden door de waan van de dag (oftewel: je mailbox en wie het hardste schreeuwt) omdat je te weinig prioriteiten stelt? Ben je vaak onrustig aan het werk omdat je continu het gevoel hebt dat je iets aan het vergeten bent?

En maak je zelf nooit tijd om iets aan die manier van werken te verbeteren?

Dan is de Planning Workshop op locatie in Breda misschien iets voor jou!

Wil jij meer overzicht hebben in alles wat er op je werk of in je bedrijf op je bordje ligt?

Je moet van alles doen op een werkdag, en je dóet ook heel veel, maar je hebt niet het gevoel dat je overzicht hebt in de totale hoeveelheid werk die er nog op je ligt te wachten. De mails stromen binnen, er slingeren notitieboekjes rond met ideeën en je hebt nog 5 projecten waar je éigenlijk mee zou moeten beginnen (of af zou moeten maken). Maar het zit allemaal in je hoofd en dat maakt je onrustig, en geeft je het gevoel dat je nergens echt mee verder komt.

Wil jij beter beloftes kunnen afgeven aan klanten, cliënten, collega’s en andere waarmee je samenwerkt?

Jouw werk is dynamisch en je werkt veel samen met anderen. Daarin doe je ook regelmatig beloftes: “Ja, ik stuur dit document nog naar je toe!” of “Volgende week ga ik dat rapport voor je maken!” Maar vervolgens vergeet je compleet dat je dat document zou toesturen, of blijkt de agenda volgende week zo vol te zitten dat je helemaal geen tijd hebt om dat rapport te maken. En daar baal je van, want je komt een belofte niet na, en daar houd je niet zo van.

Wil jij meer structuur in je werk, zodat je niet het gevoel hebt dat je de hele dag brandjes aan het blussen bent, maar dat je werkt volgens wat bij jou prioriteit heeft?

Doordat je structuur en overzicht mist, ben je nu de hele dag bezig met van alles en nog wat. Met belangrijke dingen en dingen die moeten gebeuren. Maar tegelijkertijd heb je het gevoel dat je het nog slimmer kunt aanpakken. Want er zijn ook belangrijke dingen die al een half jaar in je hoofd rondspelen. Die je wilt doen als je er tijd voor hebt. Maar dat moment komt nooit, terwijl juist datgene wat je uitstelt jou kan helpen om tijd te besparen / te groeien in je werk / beter werk te leveren / meer plezier te hebben in je werk. En dat is zonde!

Wat de planning workshop jou op gaat leveren

Niets meer over het hoofd zien

Niet erop vertrouwen dat je die ene taak “wel even” onthoudt (want stiekem weet je ook wel dat je niet alles kan onthouden), maar een werkwijze hebben om alles wat je moet doen te noteren en te verwerken in jouw structuur systeem.

Rust & overzicht ervaren in je werkdag

Je hebt één overzicht van alle werkzaamheden, taken en projecten die nog op je bordje liggen, waardoor je snel kunt bepalen wat je wanneer gaat doen, op een manier die voor jou makkelijk en logisch is.

Meer doen in minder tijd

Niet alleen weten hoe je overzicht krijgt in alle werkzaamheden, maar ook in hoe je werk slimmer indeelt zodat je meer werk verzet in minder tijd, dankzij praktische veranderingen in hoe je jouw werk indeelt.

Dit zeggen anderen over mijn cursussen en workshops:

De workshop heeft zeker het gewenste effect gehad! :D Taken gaan nu voor het hele team op 1 trello bord, alle gerelateerde info gaat netjes in het kaartje er bij. Dus verschillende bakjes waar informatie uit komt begint een stuk minder te worden. Daarnaast hopen we voor het einde van de maand een eigen product voor onze klanten te lanceren waardoor ze voortaan op 1 manier taken/informatie bij ons kunnen krijgen (met een koppeling naar trello voor ons intern).

– Jeroen Bulters, Nerd as a Service B.V., volgde een workshop productiviteit op maat

Linda stelt scherpe vragen, waardoor duidelijk wordt wat het echte probleem is waar je tegenaan loopt in je werkwijze. Ze heeft geen vast plan of werkwijze wat je geacht wordt te volgen, maar kijkt persoonlijk mee met waar je tegenaan loopt. Hierdoor vind je zelf antwoorden, daar haakt Linda op aan en zo brengt ze stap voor stap structuur aan. Dat vond ik fijn en gaf helderheid. Niet alleen de kennis, maar ook de manier waarop we heel persoonlijk de werkwijze hebben bepaald was fijn. Dit zorgde ervoor dat ik achter de werkwijze stond en enthousiast werd om de verandering aan te brengen. Doordat het heel persoonlijk is, is het ook echt goed in je leven in te passen.

Anoniem, volgde een Mailbox Workshop Dag

Planning Workshop Breda

In 1 dag van losse eindjes, honderd ideeën in je hoofd en rondslingerende post its een overzichtelijke en heldere planning maken, zodat je weet wat prioriteit heeft en wanneer je welke taken gaat doen

Wat kun je verwachten van de workshop?

  • Je eindigt de dag met een super heldere planning, waarin jouw openstaande taken, losse eindjes en de ideeën in je hoofd in kaart hebben gebracht en georganiseerd;
  • Jouw huidige planning is daardoor 100% georganiseerd óf je hebt een nieuw planning hulpmiddel gelijk helemaal compleet ingericht;
  • Je hebt een werkwijze bepaald om die planning te onderhouden en flexibel & slim om te gaan met alles wat tussendoor komt op een dag, zodat de planning blíjft werken;
  • Je weet hoe je prioriteiten kunt stellen en kunt bepalen wat er belangrijk is op een dag, zodat je scherper kunt zijn op hoe jouw werkdag het meest effectief is en jij jouw kennis en vaardigheden zo goed mogelijk benut op je werk;
  • Hierdoor bespaar je tijd, kun je meer waarde leveren op je werk, ervaar je meer rust op een werkdag en als gevolg haal je (als het goed is!) meer voldoening uit je werk.

Even praktisch!

De workshop vindt plaats op vrijdag 6 oktober 2023. Kun je dan niet maar heb je wel interesse? Vul bij de veelgestelde vragen het formulier in en dan stuur ik je meer informatie als er een extra workshop komt en/of als de datum toch nog verandert.

De workshop is op locatie bij Brandpunt in Breda (van 9.00 – 17.00 uur). In het centrum, dus goed bereikbaar met het OV (+/- 10 minuten lopen vanuit Breda station) en met de auto kun je parkeren in parkeergarage De Barones of De Prins

Inclusief een lekkere lunch en de hele dag koffie, thee en water

Er zijn maximaal 10 deelnemers zodat er voldoende tijd is om al je vragen te stellen zodat je precies weet hoe je alles op JOUW situatie moet toepassen

Na afloop van de workshop stuur ik je de dia’s die we zijn doorgelopen toe, zodat je hier altijd nog even op kan terugblikken

De prijs voor deelname aan deze workshop is € 249. Dit is een lage prijs en de enige keer dat je voor deze prijs kunt meedoen, omdat het de eerste keer is dat ik een workshop zelf op locatie aanbied

Hoi! Ik ben “Mevrouw Structuur”

Ik ben Linda Gommers en ik help jou met je agenda, planning, mailbox en documenten op orde brengen. Meer structuur in je werk creëren dus! En daarom noem ik mezelf Mevrouw Structuur – met een knipoog, want ik neem mezelf niet zo serieus als “mevrouw” misschien suggereert. Ik wil rust en overzicht creëren juist leuk maken voor je!

Ik heb al tientallen individuen en bedrijven mogen helpen met structuur aanbrengen in hun planning, mailbox en documenten, en ik zie het als een super leuke uitdaging om voor iedereen een werkwijze te vinden die bij hem/haar past. Tijdens de workshop dag wil ik je dus ook echt bijstaan bij het vinden van een voor jou geschikte werkwijze om rust en overzicht te ervaren in je werk!

Wanneer is deze workshop iets voor jou?

Deze workshop is wel voor jou als…

  • Je behoefte hebt aan meer rust & overzicht in alle openstaande taken voor je werk.
  • Je een werknemer of zelfstandige bent die op kantoor (of op je thuiskantoor ;-) ) werkt. Je werkt het grootste deel van de dag in ieder geval op de computer.
  • Je nu beperkt met een planning werkt (of helemaal niet; of met losse to do lijstjes; of je hebt wel geprobeerd structuur aan te brengen maar dit lukt niet goed).
  • Je van jezelf weet dat je niet snel tijd maakt om een online cursus te volgen en het juist gemotiveerd raakt als je een volledige dag onder begeleiding en samen met een groep aan de slag gaat.
  • Als je budget (of opleidingsbudget van je werk) beperkt is maar wel graag met mij persoonlijk aan de slag wilt gaan. Dit is de enige keer dat ik deze workshop voor deze prijs aanbied.

En niet voor jou als…

  • Je (alleen) een planning wilt maken voor je privéleven en/of het huishouden. Deze workshop gaat gericht zijn op je werk plannen.
  • Je niet graag werkt met een planning, en juist goed kunt werken in een chaos. Je moet wel graag overzicht aan wíllen brengen. (En niet alléén omdat je baas het zegt.)
  • Je niet de vrijheid hebt om je eigen tijd in te delen op je werk, zelf prioriteiten te stellen en je werkdag te plannen. Ik ga er bij deze workshop vanuit dat je dit wel hebt en er bijvoorbeeld niemand is die jouw agenda voor je indeelt.
  • Je al een planning hulpmiddel helemaal compleet hebt ingericht en je wilt alleen nog de puntjes op de i zetten qua werkwijze (wil je mijn advies hierbij, dan kunnen we beter een 1-op-1 online advies uur plannen).
  • Je mentale of fysieke beperkingen hebt die jou tegenhouden om op een bepaalde manier te werken. De workshop kan wel werken voor jou, maar ik ben geen zorgprofessional en kan je dus geen advies geven over wat in jouw situatie wel of niet goed zal werken.
  • Je een fysieke beperking hebt waardoor traplopen niet mogelijk is. De workshop locatie is helaas niet met een lift bereikbaar.

Veelgestelde vragen

Wat voor planning hulpmiddel moet ik gebruiken om de workshop te kunnen volgen?

Voorafgaand aan de workshop heb je geen planning hulpmiddel nodig! In de workshop deel ik verschillende mogelijkheden met je waarbij je een keuze kunt maken en tijdens de workshop aan de slag gaat met dit hulpmiddel.

Als je al wél een hulpmiddel hebt, maar het gevoel hebt dat je daar nu geen slim gebruik van maakt, is de workshop zeker ook voor jou. De werkwijze is namelijk toe te passen op jouw manier én in jouw hulpmiddel.

Hulpmiddelen waarmee ik klanten al geholpen heb zijn o.a. Todoist, Microsoft To Do, Trello en papieren planners.

Ik twijfel of het iets voor mij is, want mijn werksituatie en/of de uitdaging waar ik tegenaan loop komt niet 100% overeen met wat je hier omschrijft.

Dat kan ik mij voorstellen! Iedereen en ieders werk is uniek. Plan gerust even een korte gratis kennismaking via deze link in, waarin je jouw situatie met me bespreekt en ik je zal vertellen of ik denk dat deze workshop jou gaat helpen, of dat je beter iets of iemand anders kan inschakelen.

Ik wil graag meedoen, maar ik kan niet op de datum van deze planning workshop.

Wat leuk dat je alsnog interesse hebt! Vul het formulier hieronder in en ik laat je weten als er een nieuwe planning workshop gepland wordt of als de datum onverhoopt verandert.

Wat is het verschil tussen deze workshop en een workshop dag?

Deze workshop is fysiek op locatie, een 1-op-1 Planning Workshop Dag is online. Deze workshop is in een groep van max. 10 personen – de workshop dag is individueel. Bij deze workshop volgen we een vast stappenplan; de 1-op-1 Planning Workshop Dag delen we in op basis van jouw wensen en behoeften. Het is maar net wat jij fijn vindt!

Wat is het verschil tussen deze workshop en een online cursus?

Deze workshop bevat stappen die je ook tegen zal komen in mijn online cursus Planning op Orde. Bij de online cursus krijg je video’s over elke stap, die je steeds (terug) kunt kijken op momenten dat het jou goed uitkomt. Deze workshop is eenmalig (je krijgt wel alle dia’s). Deze workshop doe je samen met mij en de groep – dus als je vragen hebt kun je deze gelijk stellen en je hoort ook de vragen van de andere deelnemers. Tijdens deze workshop zet ik je aan het werk om gelijk alles toe te passen, zodat je in één dag een gestructureerde planning krijgt. Met de online cursus moet je zelf in je eigen tijd aan de slag.

Ik wil meer structuur in mijn privéleven, is deze workshop dan voor mij?

Ik zal de workshop vooral richten op het maken van een planning voor je werk. Natuurlijk kun je, als dat jouw voorkeur heeft, ook je privé planning in hetzelfde hulpmiddel maken. Maar als je alleen maar je privé en/of huishoudelijke taken wilt structureren, dan raad ik je mijn online cursus Structuur in Huis aan.

Kan ik mijn opleidingsbudget inzetten voor deze workshop?

Stelt jouw werkgever opleidingsbudget beschikbaar? Dan is het goed mogelijk dat je dit mag gebruiken voor deze workshop. Overleg met je werkgever over de mogelijkheden binnen het bedrijf waar jij werkt. Let op, het gaat hierbij om budget dat je werkgever beschikbaar stelt en niet de overheid. Ik ben namelijk niet aangesloten bij het STAP budget.

Kan ik me ook aanmelden als ik in België woon?

Jazeker, natuurlijk! Breda ligt niet ver van de grens, dus mogelijk ook niet heel ver van jou vandaan. Als je van België bent, dan kun je een kaartje kopen via Bancontact.

Hoe kan ik me aanmelden voor deze workshop? Kan ik ook de factuur naar mijn werkgever sturen?

Je kunt je kaartje bestellen via de knop ‘Bestel mijn kaartje’ hier op de pagina. Dan ga je naar een online betaalomgeving. Je kunt je kaartje daar kopen via iDeal (NL) of Bancontact (BE). Ik maak daarbij gebruik van een externe betaalprovider, die dit allemaal veilig afhandelt. Na de betaling ontvang je een factuur die je eventueel kunt indienen bij je werkgever.

Wil je liever éérst een factuur ontvangen en daarna per bankoverschrijving betalen, zodat bijvoorbeeld je werkgever kan betalen? Dat kan ook! Vul het formulier hieronder in en ik stuur je een factuur toe:

Heb je nog meer vragen? Neem contact op en ik beantwoord je vragen graag. Of nog sneller: start via de button rechtsonderin een chat met mij en ik help je daar verder!

Dit zeggen anderen over mijn cursussen en workshops:

Ik ben op zeer deskundige wijze door Linda geholpen om mijn planningsprogramma Todoist in te richten. Zo heb ik weer overzicht over alle lopende projecten en daarbij horende taken. Het heeft mij inzicht gegeven hoe het programma Todoist in te richten op een manier waarop ik het totaaloverzicht behoud en taken beter op elkaar afgestemd in te plannen en te klaren.

– Ria Braaf-Fränkel, volgde een Todoist implementatie sessie op maat

Linda heeft ons op een hele duidelijke manier laten zien wat de mogelijkheden van Todoist zijn en vele handige tips gegeven. Hierdoor gebruiken we Todoist nu allemaal met veel plezier.

– Marit van Oort, Studio de Blieck, volgde een Todoist workshop op maat

Heb jij interesse?

Is dit mogelijk de workshop die jij kunt gebruiken? Zie je door de bomen het bos niet meer als het gaat om alle to do’s op je werk en is het tijd om eindelijk écht overzicht te creëren – maar maak je zelf niet zo snel tijd om ermee aan de slag te gaan?

Meld je nu vrijblijvend aan voor de wachtlijst! Ik zal iedereen op deze wachtlijst als eerste de optie geven om zich aan te melden, en er zullen maximaal 10 deelnemers zijn dus er is beperkt plek en vol = vol. Vul het formulier in en je staat op de wachtlijst:

Aanmelden voor de workshop is helaas niet meer mogelijk

Helaas zijn de aanmeldingen voor de workshop van vrijdag 6 oktober 2023 gesloten.

Heb je interesse om mee te doen bij een eventuele volgende workshop? Dan kun je via onderstaand formulier aanmelden voor de wachtlijst, en dan stuur ik je een e-mail als er meer informatie bekend is:

Koop je kaartje voor de Planning Workshop Breda!

Vrijdag 6 oktober 2023
  • Je eindigt de dag eindigt met een super heldere planning, waarin jouw openstaande taken, losse eindjes en de ideeën in je hoofd in kaart hebben gebracht en georganiseerd;
  • Jouw huidige planning is daardoor 100% georganiseerd óf je hebt een nieuw planning hulpmiddel gelijk helemaal compleet ingericht;
  • Je hebt een werkwijze bepaald om die planning te onderhouden en flexibel & slim om te gaan met alles wat tussendoor komt op een dag, zodat de planning blíjft werken;
  • Je weet hoe je prioriteiten kunt stellen en kunt bepalen wat er belangrijk is op een dag, zodat je scherper kunt zijn op hoe jouw werkdag het meest effectief is en jij jouw kennis en vaardigheden zo goed mogelijk benut op je werk;
  • Hierdoor bespaar je tijd, kun je meer waarde leveren op je werk, ervaar je meer rust op een werkdag en als gevolg haal je (als het goed is!) meer voldoening uit je werk.

Hele dag workshop op locatie bij Brandpunt in Breda (van 9.00 – 17.00 uur)

Een lekkere lunch en de hele dag koffie, thee en water

Maximaal 10 deelnemers

Na afloop de dia’s ontvangen

€ 249

Maximaal 10 plekken beschikbaar!